Workshop

Maak muziek met Eveneband!

Bij Eveneband draait alles om muziek, gezelligheid en samen plezier maken. Binnenkort starten wij met een laagdrempelig muzieklesprogramma voor beginners en herintreders.

Heb jij altijd al eens een instrument willen spelen? Lijkt het je leuk om mee te doen in ons dweilorkest? Of heb je vroeger gespeeld en wil je het weer oppakken? Dan is dit muzieklesprogramma iets voor jou!

Wat ga je doen?

In een aantal weken leer je de basis van een instrument onder leiding van dirigente Anneke Kamerman en leden van Eveneband. Je hoeft geen ervaring te hebben; enthousiasme is genoeg.

Je kunt kiezen uit de volgende instrumenten:

slagwerk, saxofoon, trompet, trombone, euphonium, althoorn of bas.

Wat kost het?

Helemaal niets!
De lessen zijn gratis. Het kost je alleen wat tijd, energie en zin om muziek te maken.

Waar?

De lessen worden gegeven in het kindcentrum van Siddeburen, Kugelslaan 13.

Wanneer?

We starten op dinsdag 17 november van 18.30 tot 20.00 uur.

Daarna zijn de lessen steeds op dinsdag van 18.30 tot 19.30 uur:

  • dinsdag 24 november
  • dinsdag 1 december
  • dinsdag 8 december
  • dinsdag 15 december
  • dinsdag 5 januari
  • dinsdag 12 januari
  • dinsdag 19 januari
  • dinsdag 26 januari
  • dinsdag 2 februari
  • dinsdag 9 februari

We sluiten af op zaterdag 13 februari met een gezamenlijk concert!

Voor wie?

Voor beginners, herintreders en iedereen die houdt van muziek en gezelligheid.
De minimale leeftijd is 20 jaar.


Schrijf je in voor de workshop